woensdag 1 april 2009

Hondenpoep : De straatinterviews

We gingen straatinterviews doen over wat mensen ervan vonden dat er overal hondenpoep lag. Een meneer met een nogal drukke hond had wel zin om geïnterviewd te worden. Wij vroegen hem wat hij van hondenpoep vond.
‘Ik vind hondenpoep vies en ik hoop dat er snel iets aan gedaan wordt.
Waar laat u uw hond altijd uit? ‘Hier in de dreef mijn hond weet hier de weg en vindt het hier fijn.’ De volgende vraag was: wat is uw ergste herinnering aan hondenpoep (jaha we vroegen de mensen de kleren van het lijf). ‘Mijn ergste herinnering is poep aan m’n schoenen toen ik thuis kwam.’ De laatste vraag was: gebruikt u de zakjes uit de daarvoor bestemde prullenbakken? ‘Nee, want die staan hier niet in de buurt.’

Een andere man heeft zelf een hond en laat die uit in het bos. Hij heeft wel eens in de hondenpoep gestaan en hij vond het maar vies, Hij vind dat er wat gedaan moet worden aan die hondenpoep. De veldjes zij te klein en vindt dat ze groter moeten worden.

Een vrouw had zelf 14 jaar een hond. En als die ergens op de stoep poepte dan ruimde ze het zelf op. Ze liet de hond overal uit en leerde haar hond ook op de veldjes te laten poepen. Ze vind het vies dat mensen hun honden op de stoep laten poepen en heeft er zelf ook een keer ingestaan en vond het vies.

Esmee, Selin en Marijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten