woensdag 14 oktober 2009

Wij zijn...

Wouter, 10 jaar

Ik zit bij het kinderpersbureau omdat, ik het leuk vind om te schrijven over nieuws.
Mijn hobbies zijn tennissen, keyboard spelen en lezen.

Ik ben Yara en ik ben 10 jaar oud.
Mijn hobby's zijn zwemmen en lezen keyboord en schrijven.
Ik zit bij het kinderpersbeuraeu omdat ik het erg leuk vind om te schrijven en te interviewen.

Naam: Wouter
Leeftijd: 10
Hobby's: tennis, zwemmen en keyboard.
Waarom KPB?: ik wil kunnen interviewen.

Ik heet Eva Steenkamp
Ik ben 10 jaar
Mijn hobby’s zijn: gitaar spelen,dansen en schrijven.
Ik zit bij het kinderpersbeuro omdat, ik het leuk vind om te schrijven en om te filmen en foto’s te maken.

Hallo ik ben Angelo ik ben 10 jaar ik zit bij kinderpersbureau ik vind het leuk omdat je steeds verslagen maakt en de mensen hier heel erg gezellig zijn en we hebben ook wel eens leuke uitstapjes maken.
Mijn hobby’s zijn skateboarden skaten voetbal en natuurlijk stukjes schrijven voor kinderpersbureau.

Ik ben Ronja en ik ben 12 jaar.
Mijn hobby's zijn zwemmen circus en djembé spelen.
Ik zit op het kinderpersbureau omdat ik het 2 jaar geleden heb gehoord van een vriendin en ik het nunog steeds leuk.

Hallo, ik ben Joey, 10 jaar oud en woon in Amersfoort.
Ik ben bij het Kinderpers bureau gekomen omdat :
Jan Kees bij ons op school kwam en vertelde over het
kinderpersbureau en dat leek me wel leuk, en dat vind ik ook!
Mijn hobby's zijn : muziek maken ; ik speel slagwerk bij Bernhard Amersfoort
(voor meer info kijk op: www.juliana-amersfoort.nl).
Ook natuurlijk op mijn kont zitten en wii-e.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten