woensdag 20 januari 2010

Lievelingsplek Bibliotheek Zonnehof


De plek waar ik graag kom is Bibliotheek Zonnehof. Ik vind het fijn om daar te zijn want een van mijn hobby’s is ook lezen. Het is bij de bibliotheek altijd lekker warm en een gezellige sfeer. Er is aardig personeel en als je iets niet weet of een boek zoekt of misschien wel een andere vraag dan kan je het altijd aan het personeel vragen. Er is ook veel te doen met verschillende thema’s zoals met de kinderboekenweek daar heb ik toen een verslag over geschreven wil je dit lezen kijk dan eventjes op de website van het kinderpersbureau Soesterkwartier.


Boeken waar ik van hou zijn spannende gekke en boeken waar moeilijke en onverwachte situaties in voor komen. Zoals boeken van Carry Slee, Marion van de Coolwijk en Francine Oomen.


Noa Veldhuizen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten