woensdag 20 januari 2010

Tennisvereniging Soesterkwartier favoriete plek

Tennisbaan
De tennisbaan ligt aan de Dollardstraat. De tennis club heet TVS(TennisVerenigingSoesterkwartier). Ik ben ook lid van de club, net zoals mijn vrienden Luuk, Wouter G, David en Harm. De Tennistraining is nu al 4 of 5 weken niet doorgegaan. Dat vind ik niet leuk. De trainer heet Bart Mattheus, is 32 jaar, getrouwd en heeft twee kinderen. Jurre en Mare. Ik vind hem een goede trainer omdat hij goed traint en dat hij je goed hard laat lopen. Ik vind dat ik goed ben in de forehand. Ik heb voor tennis gekozen omdat je er veel mee beweegt.
Wouter Veekamp

Lievelingsplek

Mijn lievelingsplek is de tennis baan omdat tennis mijn lievelingsport is, alleen

de laatstetijd gaat het niet door door de weersomstandigheden. dat vonden we erg jammer...

Wij ziten in de groep met Luuk, Wouter G, Wouter V, Lars, Harm en Lorenzo.

We zijn dus met zijn zessen.

Onze leraar heet Bart Mattheus, die heeft twee kinderen genaamd: Jurre en Mare.

Ik vind tennis leuk omdat het uitdagen is en je wordt steeds beter en dat is ook nodig want anders wordt je steeds verslagen.

Bart is ook een goede trainer omdat hij je echt hard laat werken, en de vereniging en tennis vereniging Soesterkwartier en het ligt aan de Dollardstraat.


Luuk Nieuwdorp

Het ligt aan de Dollardstraat en er is 1 trainer.

Bart. Zijn achternaam is Mattheus. Hij is 32 jaar en heeft twee kinderen. Jurre en Mare. Hij is een te gekke trainer en doet allemaal te gekke dingen. Ik tennis elke week behalve als het sneeuwt en gesneeuwd heeft. In de vakanties hebben we ook geen training. Ik vind het dubbelspel het leukst. Je hoeft daarbij niet zo hard te rennen. Het dubbelspel gaat zo. Er zijn vier spelers. Aan elke kant twee. Een van de twee staat aan het net en de ander staat achter. Bij enkelspel zijn er maar twee spelers. Ze staan allebei achter.

Wouter Groot




Geen opmerkingen:

Een reactie posten